Pasje Twórcze Studentów i Absolwentów
Rocznik 2017 |
|
Ewelina Buler Od dziecka związana z muzyką - śpiewa i gra na gitarze. W wolnym czasie tworzy amatorskie filmiki. Od najmłodszych lat chętnie uczestniczyła we wszelkiego rodzaju zajęciach i warsztatach pozaszkolnych, po latach bycia tylko uczestnikiem chce poznać tę drugą stronę i sama je prowadzić. Studia dają taką możliwość i może w pełni realizować założone cele. Nie boi się pracy z dziećmi, a uśmiech i pogoda ducha są jej znakiem rozpoznawczym.
|
Katarzyna Jankowska Studentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). Jej największą pasją od zawsze była muzyka. Nie wyobraża sobie bez niej życia. Niegdyś śpiewała, teraz wiąże swoją przyszłość z organizacją imprez. Najlepiej czuje się w klimatach muzyki elektronicznej i w wolnych chwilach sama spełnia się jako początkujący dj. Bardzo lubi też podróżować i podziwiać piękne widoki, co często robi podczas swoich eskapad na muzyczne festiwale. Ostatnio pokochała też zdrowy tryb życia i swój dzień rozpoczyna wizytą na siłowni. |
Ewa Kowalska Nadal odkrywam swoją rolę w tym świecie. Studia są dla mnie częścią drogi, którą muszę przebyć, aby odkryć siebie samą. Jeżeli mam mówić o pasjach to na dziś są to podróże. Uwielbiam też w wolnym czasie malować . Wszystko, co sprawia mi przyjemność staram się rozwijać, aby nie popaść w rutynę i móc ciągle się rozwijać.
|
Malwina Matejczuk Moją największa pasja są podróże. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, poznawać nowe smaki i wchodzić w interakcje z lokalnymi mieszkańcami. Dzięki możliwości jakie niesie za sobą wolontariat udało mi się zwiedzić ponad 20 krajów i wciąż mi mało. Zbieram pocztówki i magnesy. W wolnym czasie lubię biegać i piec. Ponoć robię całkiem niezły sernik. |
Sylwia Osieczonek Za czasów dzieciństwa rysowanie, malowanie, śpiew oraz taniec przyciągnęły moją uwagę, co zaowocowało zamiłowaniem do sztuki. Tak zostałam absolwentką Państwowego Liceum Plastycznego w Bydgoszczy. Umiejętności wokalne szlifowałam śpiewając w chórze, występując w konkursach lokalnych i zagranicznych. To skierowało mnie w stronę Animacji Społecznej i Zarządzania Kulturą. W wolnym czasie rysuję, tworzę grafiki w programie Photoshop, oglądam filmy lub jeżdżę rowerem. Poza tym jestem animatorem podczas imprez, komunii lub urodzin. Lubię pracę z dziećmi, dają one dużo energii i uśmiechu:) Moją specjalnością jest malowanie buziek.
|
Martyna Pawlak Moją pierwszą i ogromną pasją, która trwa już od wielu lat jest podróżowanie. Jako mała dziewczynka zostałam zarażona tą miłością od rodziców. Starali się ukazywać mi różne regiony Polski, inne rodzaje kultur oraz potraw. Teraz jako osoba dorosła, moim największym marzeniem jest zwiedzić cały świat. Moją drugą pasją są filmy. Udało mi się połączyć to, co lubię z pracą, ponieważ pracuję w kinie i z kulturą filmową mam do czynienia codziennie. Uwielbiam spędzać aktywnie czas ze swoimi przyjaciółmi, nabywać nowe znajomości oraz jeździć na rowerze.
|
Maria Redzimska
|
Aneta Siwiak Odkąd pamiętam interesuję się siatkówką. Ten sport jest ze mną od zawsze, kiedyś sama trenowałam, a teraz często kibicuje, oglądając mecze w telewizji, a także na halach. Bardzo lubię podróżować, poznawać inne kultury, dlatego też zdecydowałam się na wycieczkę autostopem po kilku europejskich krajach. Kocham też góry i wędrowanie po nich zimą i latem. W wolnym czasie chętnie udzielam się w wolontariacie, dzięki temu mogę na przykład uczestniczyć w wielu wydarzeniach kulturalnych oraz obserwować jak powstają one od strony organizacyjnej.
|
Paulina Słowińska Pedagogika o spec. animacja społeczna i zarządzanie kulturą nie została wybrana przez przypadek. Przeglądając ofertę kierunków, jakie proponują różne uczelnie, ten wzbudził największe zainteresowanie – połączenie chęci pracy z ludźmi oraz zainteresowań artystycznych. Praca z ludźmi potrzebującymi pomocy, praca z dziećmi zaczęła się już w ostatniej klasie szkoły podstawowej, gdy wcieliłam się w rolę wolontariuszki. Wolontariat został ze mną aż do szkoły średniej. Zawsze towarzyszyły mi zainteresowania artystyczne, zaczynając od szkolnych kółek tj. plastycznego, tańca nowoczesnego i klasycznego, teatralnego, po przynależność do grupy teatralnej Domu Kultury – „Studio Form Niezależnych”, opierającego swoją działalność na formie teatru plastycznego, ulicznego. Chęć uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych ze strony organizatora, poznania wszystkiego „od kuchni” umożliwia mi wolontariat w bydgoskich placówkach kulturalnych. Poza tym bardzo lubię spać, jeść, tańczyć, oglądać filmy, cieszyć oko ładnymi zdjęciami, a marzeniem są podróże!
|
Rocznik 2016 |
|
Aleksandra Aszyk Studentka II roku animacji kulturowo-społecznej, zawsze uśmiechnięta, pozytywnie nastawiona do życia i optymistyczna, uwielbia pracować i spędzać czas z ludźmi. Jej pasją jest praca jako animator. Zakochała się w niej 4 lata temu, podczas pracy w Sharm el Sheikh w Egipcie. Interesuje się kulturą arabską (muzyką, tańcem, językiem). W wolnym czasie lubi szydełkować, chodzić do kina oraz grać na gitarze i śpiewać. |
|
Marlena Białek Studentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). Bez pamięci zakochana w morzu. Jej największą pasją jest sport. Od dziecka biega i nadal nieźle jej to wychodzi. Kocha piłkę ręczną i siatkówkę. Fascynuje ją Street Art. Uwielbia chodzić po mieście i odkrywać nowe miejsca, które zdobią przepiękne murale. W wolnych chwilach chwyta ołówek w dłoń i sama zaczyna tworzyć.
|
|
Paulina Brewka Studia na kierunku animacja społeczno-kulturowa nie zostały wybrane przeze mnie przypadkowo, a łączą się one z moimi pasjami. Po zajęciach czas spędzam głównie twórczo i artystycznie. Największym entuzjazmem napełniają mnie próby z moim zespołem rockowym. Oprócz tego staram się jak najwięcej wolnego czasu spędzić na świeżym powietrzu, jeżdżąc na rolkach lub rowerze czy biegając.
|
|
Katarzyna Firlit Nie będę owijała w bawełnę, przedstawię fakty, jednocześnie mając nadzieję, że za kilka lat, dzięki studiom na jakich jestem, fakty te ulegną pozytywnym przekształceniom. Moją czynną pasją jest gra na gitarze w domu lub w Kościele, amatorsko, nie profesjonalnie, nie zachwycająco, jednak na obecne potrzeby wystarczająco. Ponadto podśpiewuję, również amatorsko, ponieważ nie ukończyłam żadnej szkoły muzycznej. Kolejną pasję, jaką w sobie odkrywam jest szycie – uczę się szyć na maszynie i przerabiać ubrania, póki co mam też kilka własnych projektów, jednak dopiero w głowie, boję się przelać je na papier, gdyż nie potrafię rysować. Oprócz tego uwielbiam jeździć rowerem, samochodem i na rolkach. Ruszam się, jeżdżę i ćwiczę, jeśli znajdę na to czas. Staram się 2 razy w tygodniu dla siebie się poruszać, natomiast często chodzę na spacery, a codziennie jeżdżę rowerem po mieście i przy okazji załatwiam różne sprawy. Zamrożoną pasją z czasów szkoły gimnazjalnej (wtedy się to zaczęło) jest chodzenie po górach, zdobywanie szczytów, pieczątek do książeczki PTTK i odznak, pieczątek ze schronisk na szlakach górskich. Chwilowo sytuacja rodzinna i życiowa mi nie pozwala rozwijać i osiągać nowych szczytów. Tęskno mi za pięknem i widokiem z góry…
|
|
Marika Jopek Moją największą pasją jest gotowanie. Uwielbiam sprawdzać nowe przepisy. Przy codziennych czynnościach zawsze towarzyszy mi muzyka. W wolnych chwilach spędzam czas z najbliższymi mi osobami albo czytam książki. Pasjonuję się również sztuką DIY i tworzę coś z niczego.
|
|
Agnieszka Maria Kartaszewicz Od dzieciństwa lubię słuchać muzyki i śpiewać. W pewnym momencie muzyka zagościła w moim życiu na stałe. To mój brat zaszczepił we mnie pasję do muzyki. Gdy byłam małą dziewczynką przygotowywał mnie do konkursów wokalnych i jeździł na nie razem ze mną. Teraz wspólnie koncertujemy po różnych zakątkach naszej pięknej Polski. Rozwijam swoje zdolności muzyczne – uczestnicząc w warsztatach wokalnych, koncertach, animacjach muzycznych, biorąc lekcje muzyki. Na co dzień jestem również uczennicą Państwowej Szkoły Muzycznej im. Artura Rubinsteina. Najpierw była muzyka, później poszłam na pielgrzymkę... I od tej pory staram się łączyć te dwie pasje – muzykę i religię. Ewangelizacja ludzi, odnajdywanie i odkrywanie nowych religii, wcześniej mi nieznanych, jest dla mnie wspaniałym doświadczeniem, możliwością spojrzenia na ludzi i na samą siebie z innej strony i zrozumienia. Mam nadzieję, że w przyszłości będę miała okazję łączyć pracę z moimi pasjami.
|
|
Arleta Manowska Moją pasją są ludzie i praca z nimi. Jestem prezesem Fundacji Horyzont, w której mam okazję przede wszystkim pomagać dzieciom w trudnej sytuacji życiowej, odkrywać ich pasje, talenty, używając kreatywnych metod i nowoczesnych technologii (eksperymenty, robotyka, technika). Moja praca w fundacji wiąże się ze stałym kontaktem z ludźmi, zarówno wolontariuszami, jak i innymi osobami, które np. oglądają pokazy eksperymentów podczas stoisk promocyjnych. Poza tym cząstkę siebie oddaję rekonstrukcji historycznej i inscenizacjom, gdyż „żywe lekcje historii” są szansą na rozwój patriotyzmu i trwałość kultury w sercach i umysłach młodych ludzi. Marzę o prowadzeniu własnego ośrodka uzależnień opartego na metodach arteterapii, ergoterapii i innych kreatywnych i aktywizujących technikach pracy. |
|
Katarzyna Topolska Jestem zorganizowana i zawsze uśmiechnięta. Moją pasją jest czytanie książek. Kocham uczucie, gdy moja wyobraźnia przenosi mnie do innego świata, gdzie mogę przeżywać wzloty i upadki bohaterów, żyć ich przygodami oraz oderwać się na chwilę od codzienności. Jednak nie chcę poprzestać tylko na czytaniu, moim marzeniem jest napisanie własnej książki. Poza tym lubię oglądać filmy i spacerować po lesie. |
|
Rocznik 2015 |
|
Paula Kmieć Studentka animacji społeczno-kulturowej. Nazywa siebie realną optymistką, a pogoda ducha uwidacznia się ciągłym uśmiechem na twarzy. Łatwo nawiązuje nowe kontakty i lubi pracę z ludźmi. Jest typem podróżniczki i marzy jej się wyprawa za ocean, choć ma już na swoim koncie kilka niezapomnianych wycieczek. Interesuje się tańcem, a w wolnym czasie uczęszcza na zajęcia typu zumba. |
Ewa Pawłowska Studentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). W chwilach twórczego uniesienia amatorsko komponuje utwory muzyczne lub też nagrywa i montuje filmy. Lubi robić kartki okazjonalne, mikstury „urodowe” oraz kolorowe drinki. Dusza artysty, latająca w chmurach, wrażliwa romantyczka, dla której nie istnieje życie bez muzyki. Więcej słucha niż mówi oraz więcej myśli niż robi. |
Katarzyna Palusińska Studentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). Od najmłodszych lat uwielbia rysować. Fascynuje ją sztuka DIY. Obecnie jej największą pasją jest Face Painting, czyli malowanie twarzy. Z chęcią zamienia dziecięce buzie w ich ulubione bajkowe postaci a jedynym ograniczeniem wydaje się być wyobraźnia. W Halloween osoby o mocnych nerwach zmienia w zombie z amatorskimi wersjami ran, krwi i wiele więcej. Na co dzień niepoprawna romantyczka, uwielbia komedie, jazdę na rowerze, a dzień bez muzyki jest dla niej dniem straconym. |
Malwina Trojan Studentka II roku animacji. Zakręcona optymistka zakochana w fotografii. Ukazywanie poprzez zdjęcia ludzkich emocji, swojego spojrzenia na świat to moja największa pasja. Uwielbia każdą wolną chwilę spędzać robiąc zdjęcia, a potem bawić się przy ich obróbce. Do tego interesuje się modą i wizażem. Miła, zawsze uśmiechnięta od dziecka nie lubiąca nudy. Uwielbiam przygody, podróże i spędzać czas w gronie najbliższych mi osób. |
Marta Grządziela W 2007 roku pojawiła się w Szubinie i wstąpiła w szeregi TEATRU MEANDRY, przy tutejszym Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Wyspiańskiego. Od tego momentu zakochała się w aktorstwie i postanowiła związać się z działalnością w szeroko rozumianym środowisku kulturalnym. Uwielbia piec ciasta i ciasteczka. Kocha swojego narzeczonego i ich kotkę Gabi. Nie wyobraża sobie życia bez czerwonej herbaty, książek i muzyki, która zawsze rozbrzmiewa w jej słuchawkach. Wczesnym rankiem można spotkać ją biegającą szubińskimi ulicami. Marzy o własnej cukierni i o bogatej prywatnej biblioteczce. |
Marta Majka Studentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). Jej największą pasją jest czytanie książek i oglądanie filmów związanych z życiem narodu żydowskiego w czasie II wojny światowej. W wolnej chwili lubi sobie porysować lub namalować, a prace plastyczne, które potrzebne są na zajęcia wykonuje z wielką przyjemnością i uśmiechem na twarzy. |
Paulina Janka Studentka II roku Animacji. Swoją pasję do animacji odkryła 3 lata temu, gdy po raz pierwszy wyjechała do pracy za granicę jako animator czasu wolnego pracując z dziećmi w miniclubie. Do dziś spełnia się w pracy, w której jest zakochana, oraz, która uczy doświadczenia i przynosi same wspaniałe wspomnienia. Na co dzień uśmiechnięta , trochę szalona, lubiąca dobrą zabawę i adrenalinę. Uwielbia podróżować, spędzać czas z przyjaciółmi. |
Kamila Oleksyn Studentka pedagogiki o specjalności animacja społeczno-kulturowa (studia I stopnia). Jej pasją jest czytanie książek, które pobudzają wyobraźnię czytelnika. Najbardziej lubi kryminały. Kiedy tylko robi się cieplej na dworze całkowicie pochłania ją jazda na rolkach. |
Milena Czystowska Moja największą pasją jest motoryzacja. Bardzo lubię oglądać przeróżne samochody (głównie te sprzed 1990 roku, ponieważ uważam, że całe piękno tkwi w takich samochodach, bez nie wiadomo jakich udogodnień i elektroniki), to jak wyglądają na zewnątrz oraz jak są zbudowane. Lubię też jeździć na zloty oraz szybką jazdę i drift. Moja ulubioną marką jest Audi i marzę o białym A4. Od zawsze kocham także śpiewać, zwłaszcza piosenki rockowe. Jeszcze w gimnazjum i szkole średniej uczestniczyłam w różnych przedstawieniach, gdzie nie tylko śpiewałam, ale także grałam różne role. Poza tym, uwielbiam sport, w tym różne ćwiczenia, ale głównie bieganie. W mojej okolicy są piękne lasy i długodystansowe biegi (minimum 10km) sprawiają mi ogromną przyjemność. Dzięki temu nabieram sił, ale także relaksuje się i odpoczywam. |
Malwina Gozdowska Studentka II roku animacji (studia I stopnia). W wolnym czasie słucha muzyki, ogląda filmy, seriale i anime oraz czyta książki i mange zwłaszcza fantasy ale nie pogardzi ciekawym tytułem z innego gatunku. Od niedawna pomaga umilać czas dzieciom w szpitalach jako wolontariuszka w Dr Clownie. |
Kornelia Wszołek Absolwenta pedagogiki o specjalności animacja społeczno-kulturowa (studia II stopnia). Studia licencjackie ukończyła na tym samym kierunku o specjalności pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie muzyczne. Muzyka była od zawsze obecna w jej życiu, stąd taki wybór studiów. Również praca związana jest z jej pasją, gdyż śpiewa na weselach. Oprócz tego lubi jeździć na rowerze i czytać książki, szczególnie kryminalne. |
Aleksandra Malagowska Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Jej największą pasją jest muzyka, która wypełnia każdy dzień. W wolnym czasie uwielbia spotykać się z przyjaciółmi lub czytać książki. |
Paulina Kaczor Absolwentka Animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Taniec jest jej pasją od zawsze. Początki przygody z tą dziedziną sztuki rozpoczynała od naśladowania teledysków, które oglądała w telewizji. Profesjonalną naukę tańca zaczęła od zespołu cheerleaders w Pałacu Młodzieży w Bydgoszczy. Tam też wzięła udział w musicalu Piąta strona świata. Później swoich sił próbowała w tańcach towarzyskich. Ukończyła studia podyplomowe z pedagogiki tańca. Od 1,5 roku w ramach wolontariatu w PROJEKTORZE - wolontariacie studenckim, prowadzi własny zespół cheerleaders w Zespole Szkół nr 5 w Ślesinie. |
Magdalena Brzezińska Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). W wolnym czasie ogląda filmy, słucha ulubionej muzyki, uczy się języków obcych i tworzy rysunki. Rysunkiem zajmuje się od najmłodszych lat. Początkowo do tworzenia wykorzystywała kredki różnego rodzaju, akwarele, węgiel i ołówki, aż w końcu odkryła rysunek cyfrowy, na rzecz, którego porzuciła chwilowo tradycyjne media. Przez bardzo długi czas rysowała mangę, co wywarło duży wpływ na jej styl. Tematyka prac jest bardzo różna. W jej galerii można znaleźć wiele motywów - od wcześniej wspomnianej mangi, przez kucyki i inne zwierzęta do bardziej wymagających motywów. Obecnie tworzy głównie postacie zwierzęce w swojej naturalnej lub antropomorficznej formie, ale zdarza się jej również rysować ludzi, głównie w wersji komiksowej. Z każdym dniem uczy się, jak coraz lepiej wykorzystywać narzędzia programów graficznych, co pozwala na nieustanny rozwój pasji. |
Monika Tomalik Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Interesuje się sztuką, zwłaszcza malarstwem secesyjnym i turpizmem. Czas wolny najchętniej poświęca na słuchanie muzyki, oglądanie filmów, czytanie książek i zabawy z ukochaną kotką. Od dziecka uwielbia rysować (nie tylko po kartkach) - głównie ołówkiem. Początkowo skupiała się na rysowaniu ludzi, głównie portretów znanych osób. W międzyczasie przeszła etap fascynacji mangowymi postaciami. Później przyszedł czas na komiksy. Ostatecznie doprowadziło to Studentkę do odkrycia swojego własnego stylu, który po dziś dzień udoskonala z każdym obrazkiem. Ostatnimi czasy zaczęła przekonywać się do kolorów i zachwyciły ją możliwości, jakie dają akwarele. Marzy też, aby pewnego dnia usiąść z tabletem i zacząć tworzyć grafiki na komputerze, aczkolwiek ma, co do tego mieszane uczucia. Wie, że w taki sposób łatwiej byłoby jej dotrzeć do większej ilości odbiorów, ale też ciężko jest jej wyobrazić rysowanie czymś innym niż ołówkiem na urządzeniu, które nie jest kartką. Gdzieś w tym ginie cała magia szkicu. Ale jak to dalej będzie, czas pokaże… |
Edyta Małek Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Od zawsze muzyka towarzyszyła jej w życiu, choć wszystko zaczęło się 9 lat temu, kiedy pierwszy raz poszła na próbę chóru i tak zostało do dzisiaj. Ukończyła kierunek pedagogika wczesnoszkolna i wychowanie muzyczne, który ma nadzieje pomoże jej znaleźć pracę zgodą z zainteresowaniami. Animacja społeczno-kulturowa to dopełnienie i potwierdzenie tego, czym chce się zajmować w przyszłości. |
Katarzyna Bezhubka Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Od najmłodszych lat fascynacja malarstwem tradycyjnym, w szczególności impresjonistycznym, który jest stylem przewodnim w twórczości młodej malarki. Tematyka jej prac to w szczególności pejzaże, portrety oraz martwa natura. Poza malarstwem specjalizuje się grafiką tradycyjną - akwafortą, linorytem oraz fotografią artystyczną. Skończenie Kolegium Nauczycielskiego w Wałczu pomogło wprowadzić w jej życie działania nastawione wyłącznie na ludzi, uczyć ich obcować ze sztuką oraz pobudzać ich do działań artystycznych i społeczno-kulturowych. Pomimo tego, iż artystka wystawia swoje prace dopiero od kilku lat, jej dzieła można było zaobserwować w różnych instytucjach o prestiżu artystycznym, nie tylko w wystawach indywidualnych, ale i zbiorowych. |
Sylwia Serafin Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Od zawsze lubiła spędzać swój wolny czas tworząc drobne upominki dla rodziny czy przyjaciół. Od kiedy w jej życiu pojawiła się córka Zosia, postanowiła, że będzie razem z nią wytwarzać ozdoby z filcu i masy solnej. Ćwiczy, aby w przyszłości być dobrą nauczycielką i przy okazji ma pretekst do twórczego odreagowania. |
Anna Wawrzyniak Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Zainteresowań ma mnóstwo, ale pasję chyba tylko jedną: siatkówkę. Towarzyszyła jej od najmłodszych lat, gdy na podwórku uczyła się ze starszą koleżanką odbijania „dołem” i pomimo tego, że nie gra zawodowo (niestety), to wiążę swoją przyszłość właśnie z tą dyscypliną sportu. Chciałaby połączyć zawód animatora społeczno-kulturowego z zarządzaniem klubem siatkarskim. Mocno wierzy w to, że jej się uda. |
Sandra Siernicka Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia II stopnia). Jako przyszła animatorka ma szeroki wachlarz zainteresowań takich jak śpiew, taniec, recytacja, malarstwo czy film, jednak największym z nich jest miłość do teatru. Odkąd pamięta pasjonowało ją aktorstwo i scena, dlatego jej przygoda z teatrem rozpoczęła się już we wczesnym dzieciństwie. Chętnie uczestniczyła w szkolnych przedstawieniach, organizowanych konkursach, a później w sekcji teatralnej i spektaklach. Teatr to zmaganie się z materią, zmaganie się ze sztuką, zmaganie się z samym sobą. Aktorstwo pozwala przenieść się w inną rzeczywistość, wyzwolić różnorodne emocje, poczuć wszystko oczami wyobraźni. |
Cezary Orzeł Absolwent Animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). Już jako dziecko okazywał zamiłowanie do poezji, w późniejszym czasie zaczął rozwijać się muzycznie. Zaowocowało to tworzeniem autorskich piosenek i pogłębianiu zainteresowania do każdego rodzaju sztuki. |
Jagienka Szychowska Absolwentka animacji społeczno-kulturowej (studia I stopnia). Pomimo tego, że prowadzi bardzo aktywny tryb życia zawsze znajduje czas na rozwijanie swoich pasji. Wśród nich znajdują się uczestnictwo w rekonstrukcjach średniowiecznych, rękodzieło typu handmade, a w szczególności fotografia. |